[smartdoctor] Re: Fwd: Dopis

  • From: "Kata Viduka" <viduka.katadr.med.spec.obit.med.spec.ordinacija@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "'SLOMovi'" <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Oct 2014 19:18:55 +0100

HZZO Osijek.Betaserc greškom kliknut i otišao na crveni recept,u vrijeme kada
su ga uvrstili na listu,isti dan pacijentici napisan i izvučen crni
recept.Kontroloru odmah rekla da nemam nikoga sa tom indikacijom,pokušala
objasniti da je lijek greškom sistema došao na crveni rp.Kolega rekao da nema
problema,poslali mi rješenje,kao da sam upropastila državu,ali je kazna samo
cijena nadoplate 50 kn.
  Šalje: <rtg.delnice@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  Datum: 27. listopada 2014. u 13:41
  Predmet: Dopis
  Prima: joskender@xxxxxxxxx

  Poštovani,

  na traženje Vam šaljem dokument u privitku.

  LP

  --
  "jskender"

          Ova e-pošta je nema virusa i zlonamjernih programa jer avast!
Antivirus zaštita je aktivna.

  __________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 10633 (20141028) __________

  poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

  http://www.eset.com.hr