[smartdoctor] Re: Fw: savjet

  • From: Berislav Bulat <berobster@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Apr 2012 17:27:17 +0200

 U mene primjer (od ranije, uz stari pravilnik) - kirurg propisao doznaku
uz šturi nalaz. HZZO nije primio doznaku već tražili da se izričito napiše
kako op nije indicirana (po pravilniku, pojas samo kod KI za op.).

Gdin ponovno s uputnicom išao kirurgu koji je poslušno sastavio i taj nalaz
po volji pravilnika.

Čisto mi bude žao i pacijenta i kolege, no bolji je i takav način učenja,
nego skidanje glavarine ili pljuvanje preko telefona.

--
*Bero*