[smartdoctor] Re: Fw: Re: ugovori

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jul 2012 19:07:59 +0200

Činjenica je: od 2007. ugovori se ne supotpisuju, nitko ne nudi
supotpisivanje, dz nije u obavezi dati ugovor na supotpisivanje, hzzo
ne traži supotpisivanje i, baš me zanima, kako odbiti nšto što ti se
ne nudi niti ti se dozvoljava da vidiš?
Poštovana kolegice; jedini legalni način za borbu za prava je preko
sindikata, a o HLS sam/smo, na ovoj listi, puno pisali- ne šljivi OM,
a da je  i počne sada šljiviti, vlada i vlast više ne šljive sindikat.
Kada kritizirate, budite malo samokritičniji.
Baš ste me uvrijedili.
LP
Dana 5.7.2012., kontakt Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>

--