[smartdoctor] Fw: Re: stalna terapija-MCS

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Aug 2012 09:59:27 +0200

kada smo prije 2 god silom morali promijeniti program (LP) srečom smo izabrali Vegasoft bilo je problema ali su uvijek prihvatili naše savjete i imamo u programu rubriku tiket ggje možemo slati naše prijedloge mogu reći da smo zadiovoljni ,informat su uvijek dostupni i spremni pomoći kod nejasnoća

preporućila bih Vegasoft Softmed
----- Original Message ----- From: "Zlatko Sušanj" <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>