[smartdoctor] Re: Fw: Re: Re: Novi model ugovaranja - istina o pilot projektu!!!

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 16:43:26 +0200

JOŠ  RUŽNIJE JE ŠTO SE  HAZINA  ADMINISTRACIJA  NIČIM NE SMATRA  ODGOVORNIM
U ENORMNIM RAZLIKAMA U GALAVARINAMA SVIH POSLJEDNJIH 20 GODINA  I NEPRAVDI
KOJU JE DONIJELA TZV  MALIM TIMOVIMA i GLEDE TOGA  NE RAZMIŠLJA  O
NIKAKVOM OBEŠTEĆENJU I NIKADA NIJE SAGLEDAVALA TIM KROZ EKONOMSKU SNAGU
ORDINACIJE VEĆ SE ISKLJUČIVO DRŽALA BROJA PACIJANATA I TIME NAS SVE DRŽALA
UCJENJENIM OD TOG ISTOG PACIJENTA ( JA  BIH REKLA GLASAČA ZA FOTELJE) SAD
KAD NEMA PARA SADA MOŽE DRUGI TIP UPUTNICA  AKO TVOJ DR. MISLI DA TREBA
!!!!???? , AGDJE JE BAČEN NOVAC  POREZNIH OBVEZNIKA NA  SVA NEPOTRBNA
HODANJA ; NEPOTREBNE PRETRAGE  I OSTALO  I TO BAČEN ZADUŽENI NOVAC , UGODIT
ĆE SE GLASAČU ( PACIJENTU) ALI NEĆEMO REALNO PLATITI TOG NJEGOVOG
DOKTORČIĆA  ALI KAKO JE DOŠLO DUGO OČEKIVANO VRIJEME DA SU DRUMOVI
POŽELJELI TURAKA  A TURAKA VIŠE NEMA DA SE NA SPECIJALIZACIJU IZ OPĆE OD
MOGUĆIH 50 KANDIDATA JAVILO 4 , TO SVE GOVORI KOLIKO JE TA GRANA MEDICINE
POPULARNA MEĐU MLADIM KOLEGAMA , ENORMNA RAZLIKA U MIROVINI IZMEĐU
BOLNIČKOG LIJEČNIKA I  "OPĆEG DOKTORČIĆA "  DVIJE DO TRI REFORME PRIMARNE
GODIŠNJE; NEMA BOLOVANAJ NI GODIŠNJEG KAO ZA NAŠE PACIJENTE , ; DVIJE
KONTROLE MJESEČNO OD HAZE , KAZNA ZA PLAVU BOJU , CRVENU ILI SMEĐU ; NIJE
BITNO  , BITNO DA JE KAZNA. PA O CIRKUSU O RASKIDU UGOVORA ZA NAŠE KOLEGICE
BRUJILO JE I NA MEDICINSKOM FAKULTETU U ZAGREBU , DOBAR GLAS SE DALEKO
ČUJE  A  ZAO JOŠ  DALJE !!!  VELIK BROJ PADANJA NA ISPITIMA  IZ SPEC : IZ
OPĆE DA SU BOLNIČKI KLEGE S PODSMIJEHOM PITALI A ŠTA MI TO POLAŽEMO
?????DOK ONI  SVI GLATKO  PROLAZE IZ PRVE  I GRADE  TITULE NA JEFTINIM
DOKTORATIMA  ALI  IMAJU TITULE I BENEFICIJE !UZ SVE NAVEDENO NEK BUDE
JASNO  HAZINOJ ADMINISTRACIJI  i  NAŠOJ KATEDRI  DA MI  VIŠE NISMO UZ SVE
OVO NAVEDENO ATRAKTIVNI  MLADOM KOLEGI DA  SI ZA SVOJE BUDUĆE I TRAJNO
ZANIMANJE IZABERE  UPRAVO NAŠU DJELATNOST !!!TKO ŠTA RADI SEBI RADI  A ONI
SU USPJELI DOTJERATI CARA DO DUVARA : NAJISKRENIJE ČESTITKE  SVIMA KOJI SU
NA BILO KOJI NAČIN POMOGLI DA SE STVORI  IZUZETNO RUŽNA PERCEPCIJA  O NAŠEM
ZANIMANJU ; DA JE GORE "NE BI VALJALO"

Dana 9. listopada 2013. 16:22 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx> je