[smartdoctor] Fw: Re: NOVI UGOVORI

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 May 2013 13:41:18 +0200

KAKAV POPIS DI SE MOŽE NAĆI
----- Original Message -----
From: JASNA SLOVACEK
To: lista br 2
Sent: Sunday, May 05, 2013 8:05 PM
Subject: [smartdoctor] Re: NOVI UGOVORI

I ja sam na popisu i šta bi oni mogli sa mnom, baš me zanima?

Jasna Slovaček-Cesarec

Dana 5. svibnja 2013. 17:50 Smiljka Marenic <smiljka.marenic@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

  Da li netko ima odgovor na dostavljene nepotpisane ugovore, tko i zašto je na
popisu i šta to znači? Ja sam jedna od njih i u HZZOu su mi rekli-doktorice, na
popisu ste!!!! Molim???Da ne aludiram u kojim se sistemima ovako radi.....