[smartdoctor] Fw: Re: Fw: Re: kontrola

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Oct 2013 13:18:37 +0200

terete me za 20 kn ali neznam kako im nadoknaditi kada pac  imaju dopunsko
juće zvala PU ali gđica zadužena za to na GO
kada sam ih pitala u čemu je problem ako pac ima dopunsko da li Če HZZO pac
vratiti neiskorišteni iznos za DO rečeno mi je ne
pa u čemu je problem ma to vam je doktorice prelijevanje iz šupljeg u prazno