[smartdoctor] Re: Fw: Re: Basler osiguranje

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Jul 2012 21:11:04 +0200

U najnovijem onom nekom liječničkim novinama što dolazi svaki mjesec i gdje ima
za vidjet bodove od Medixa ( evo koliko mi služi)  je objavljena reklama za
liječnike zaposlene u bolnicama, da im Hypo banka daje kredit.

A vama tajkuni čak i Basler povisuje ratu.

Na kredite ste si odavno stavili križ

He he