[smartdoctor] Fw: Fw: Interne uputnice

  • From: "zeljko" <zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Aug 2011 12:21:29 +0200

jasno je da muljaju s terminima. pacijente ubacuju kao stoku kada netko
otpadne. nema sistematičnosti niti transparentne liste, a naročito nema liste
koje bi se netko i držao.
zato privatno zdravstvo ima izglede opstanka. iskazani objektivni problemi koje
okulistika zadar ima, ostaju vapaj u prazno, jer nema dubljeng ( osobnog
interesa )!
Mnogi se pacijenti snađu ????, (primljeni su preko reda ) jadnog li
kvazisustava, a drugi čekaju beskonačnost. Tim jednicima napišem uputnicu
anesteziologu kroz nekih 8 mjeseci i tražim preoperativnu obradu.
nedaj se  ljiljo !