[smartdoctor] Re: FW: Re: putni nalog

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Apr 2012 21:18:19 +0200

Ha, genijalno, vidiš nikad mi nije palo na pamet koliko to može biti
apsurdno... Ali kod tebe idu vlakom, moji idu busom i autobusni kolodvor je
tik do bolnice, pa za to moraju imati pratnju, dok za školu koja je
kilometar udaljena ne moraju.

No vjerojatno se ipak radi o tome da maloljetnici ne mogu potpisati nikakav
dokument, npr suglasnost za neki postupak, pa bi zbog toga uvijek morali
imati ovlaštenu odraslu osobu uz sebe.