[smartdoctor] Re: FW: Re: Mrtvozorstvo

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Feb 2012 08:27:28 +0100

  evo....
  ----- Original Message -----
  From: sandra zulic
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, January 31, 2012 3:14 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: FW: Re: Mrtvozorstvo

        može hvala

        --- On Tue, 1/31/12, Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx> wrote:

          From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
          To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
          Date: Tuesday, January 31, 2012, 5:28 AM

          imam ali je 2003,,,,, da šaljem?

          ----- Original Message -----
            From: sandra zulic
            To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
            Sent: Tuesday, January 31, 2012 10:22 AM

                  Molim vas ako neko ima odluku ili ugovor za mrtvozorstvo u
kojem je napisano da su plaćeni troškovi transporta da pošalje Dr. Magdaleni
ili meni.

                  Hvala.

                  Lijep pozdrav.

                  Sandra

                  --- On Mon, 1/30/12, dr Zlatko Sušanj

                    From: dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
                    To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
                    Date: Monday, January 30, 2012, 10:44 PM

                    Kaže Crnogorac: 'Ne bi ti ja cotao za te pare !'

                    2012/1/31 Romano <ordinacija.dr.tripalo@xxxxxxxxxxx>

                      To je još i dobro: u Virovitičko-podravskoj županiji je
iznos tek 110 kuna po komadu (putni troškovi  2 kn/km kao i kod vas)

                    From: Daniel Ferlin

                    To: 'Morena' ; 'Ada Komen Ćorić (amb.)' ; 'Ada Komen Ćorić
(mail2)' ; 'Anamarija Šepuka Fiorentin' ; 'Anastazija Maksa-Vidos' ; 'Anđela
Počekaj (amb.)' ; 'Anica Vujović' ; 'Anica Vujović (mail2)' ; 'Anita Tešija' ;
'Ante Ivančić' ; 'Ariana Skočilić' ; 'Branka Heraković' ; 'Branka
Mandelović-Rajko' ; 'Branka Martinčić' ; 'Bruna Juričić' ; 'Damir Kovačević' ;
'Damjan Ristić' ; 'Daniel Ferlin' ; 'Daniela Bednar Živulić' ; 'Daniela Bednar
Živulić (mail 2)' ; 'Doria Leonardelli' ; 'Doris Ladavac' ; 'Dragan Grgurić' ;
'Dušanka Žutić' ; 'Dušica Bratulić' ; 'Duška Lorencin' ; 'Dženana Kružić' ;
'Đino Lovrinić' ; 'Eda Klapčić' ; 'Ervin Prekali' ; 'Esin Drnda Grdinić' ;
'Esin Drnda Grdinić (amb.)' ; 'Fedor Butković' ; 'Flavija Batelić' ; 'Gordana
Terzić Milevoj' ; 'Grgurići' ; 'Helena Vlačić' ; 'Irena Erman Baldini' ;
'Ivanka Zimet' ; 'Ivica Rukavina' ; 'Izabela Andrijašević Trivić (E-mail)' ;
'Izabela doma' ; 'Jadranka Mikac Brenčić' ; 'Jasna Štifanić' ; 'Jelisaveta
Pilaš Cukon' ; 'Karmela Bonassin' ; 'Katarina Kokanović' ; 'Lorka Poropat
Munda' ; 'Ljerka Proštenik' ; 'Ljiljana Manić Bimbašić' ; 'Magda Martinčević
Diminić' ; 'Majda Jukić' ; 'Mariella Brajković Buršić' ; 'Marina Rajković' ;
'Marina Zubac Gugić' ; 'Marinka Mohorić-Brumnjak' ; 'Melita Gašpartić' ; 'Miloš
Pavletić' ; 'Miljenko Faraguna' ; 'Miljenko Lakošeljac' ; 'Mira Đukić-Smilović'
; 'Mirjana Poljak' ; 'Mirjana Poljak' ; 'Mirko Jerković & Mirjana Glumac' ;
'Mirna Komel' ; 'Miroslav Šabijan' ; 'Nedjeljko Jelovac' ; 'Olga Cizler' ;
'Orjana Čačić Momčilović' ; 'Radmila Korlević' ; 'Robert Bilić' ; 'Ružica
Grkinić' ; 'Samka Jakupović' ; 'Sanja Grgurev' ; 'Sanja Perše Vukotić' ;
'Silvano Prenc' ; 'Silvija Benković' ; 'Slavica Feranda' ; 'Slobodan Komazec' ;
'Smiljana Brgodac' ; 'Smiljana Sopta' ; 'Smiljka Marenić' ; 'Snežana Đorđević'
; 'Sonja Fabris Ivšić' ; 'Sonja Jauk Vrandečić (mail 1)' ; 'Sonja Jauk
Vrandečić (mail 2)' ; 'Sonja Šikanić & Jasna Boroš' ; 'Stanko Milevoj' ; 'Suhel
Osman' ; 'Tatjana Šuput' ; 'Vedrana Faraguna Cvečić' ; 'Vera Pahović Košeto' ;
'Vesna Biondić-Milevoj' ; 'Vesna Janko Radovan' ; 'Vesna Škopac' ; 'Vilim
Kremenić' ; 'Vilma Damjanović Špirić' ; 'Vilma Damjanović Špirić (mail 2)' ;
'Vilma Juran Gobo' ; 'Vilma Juran-Gobo' ; 'Vito Jadrejčić' ; 'Vlado Bjelajac' ;
'Vlasta Lorencin-Petrović' ; 'Vlasta Sergo' ; 'Vlatka Radaković' ; 'Zoltan
Jelčić' ; 'Zvjezdana Ćatović' ; 'Željko Kovač'

                    Sent: Wednesday, January 25, 2012 9:01 AM

                    Subject: RE: [smartdoctor] Re: Mrtvozorstvo

                    Pozdrav, naša Županijan je imenovanje mrtvozornika davno
prebacila na domove zdravlja, a kasnije na IDZ. To znači da voditelji ispostava
pitaju liječnike da li žele biti mrtvozornici. Kad neki mrtvozornik više ne
želi biti opet se obrati voditelju ispostave koji njegov zahtjev za
razrješenjem šalje Županiji. Nikad nikoga nismo natjerali da bude mrtvozornik ,
jer to ni ne možemo,To nije obveza liječnika, već samo njegovo pravo, ako želi
zaraditi dodatna sredstva. Nakon što voditelj ispostave dogovori sa kolegama
koji žele biti mrtvozornici, mora poslati dopis svim jedinicama lokalne
samouprave (na mom području 6) i zatražiti da gradska vijeća donesu odluku da
će navedene kolege biti mrtvozornici. Voditelj ispostave šalje svih 6 odluka
(treba i do 3 mjeseca da se to riješi) Županiji koja donaša odluku o imenovanju
mrtvozornika. Na području Bujštine nemamo problema sa time. Zadnjih godina su 2
liječnika mrtvozornika izrazili želju da više ne budu mrtvozornici. Zamoljeni
su da rade još malo dok nismo imenovali njihove zamjene. Mislim da nema razloga
da se mijenja praksa i da nema straha da će biti imenovan netko protiv njegove
volje, a i mišljenja sam da to zakonski nije moguće. Pozdrav Dani.

                    Subject: FW: [smartdoctor] Re: Mrtvozorstvo

                    > Od: "Senad Muslić" <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
                    > Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
                    > Datum: 19.01.2012 00:32
                    > Naslov: [smartdoctor] Mrtvozorstvo

                    Kolegice i kolege,

                                  obzirom na brojne upite koje sam dobio vezano
uz obavezu obavljanja mrtvozorstva od strane obiteljskih doktora, proslijeđujem
odgovor Komore Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi od 16.prosinca 2011.

                                 Naime, u dvije županije
(Bjelovarsko-bilogorska i Koprivničko-križevačka) pojedini obiteljski doktori u
nekim sredinama odbili su sudjelovati u obavljnju mrtvozorstava.

                    Dotične županije uputile su upit Ministarstvu mogu li i
smiju li obiteljski doktori to učiniti?

                    Ministarstvo je upit proslijedilo Hrvatskoj liječničkoj
komori, a Povjerenstvo za PZZ dalo svoje mišljenje prema kojem obiteljski
doktori nemaju obavezu obavljanja mrtvozorstva, osim na dobrovoljnoj bazi i pod
određenim prihvatljivim uvjetima. Također, predložili smo izmjene i dopune
Pravilnika o načinu pregleda umrlih te utvrđivanja vremena i uzroka smrti.

                    Potrebno je znati da je u Narodnim novinama br.46/2011
donešen novi Pravilnik o načinu pregleda umrlih te utvrđivanja vremena i uzroka
smrti (koji se poziva na Zakon o zdravstvenoj zaštiti) u kojem su navedene sve
potrebne okolnosti i uvjeti obavljanja mrtvozorenja.

                    Pravna služba HLK potom je uobličila naše stavove koje
imate priliku vidjeti u privitku.

                                  Za informaciju kolegicama i kolegama
Zagrebačke županije, u svom dopisu pročelnici ureda naše županije ( kao i u
telefonskom razgovoru) iznio sam nužno potrebne uvjete pod kojima se može
dogovoriti obavljanje mrtvozorničke službe u našoj županiji, tim više jer mnogi
kolege nisu zadovoljni time što su mimo svog znanja imenovani mrtvozornicima:

                    1. Utvrditi kriterije određivanja minimalnog broja
mrtvozornika na određenom području (ili područje gradskih granica, ili broj
stanovnika,…) uzevši u obzir geografske specifičnosti

                    2. Utvrditi mrežu mrtvozornika

                    3. Utvrditi način imenovanja mrtvozornika (obavezno na
dobrovoljnoj osnovi, ili putem javnog natječaja, ili direktnim pozivom
doktorima naše županije, ili pozivom na re-imenovanje, …)

                    4. Potpisivanje ugovora o obavljanju mrtvozorničke službe
sa svim dogovorenim uvjetima

                                 Svi kolege koji niste u svojim sredinama
zadovoljni svojim položajem, možete se pozvati na stav HLK i u svojim sredinama
inzistirati na drugačijem načinu uređenja odnosa mrtvozorenja. Oni koji su
zainteresirani neka mi se javi kako bih im proslijedio prijedlog Ugovora o
provođenju mrtvozorenja između županije i obiteljskih doktora koje sam napravio
i predložio svojoj županiji.

                    S poštovanjem,

                    Senad Muslić, dr.med

                    Predsjednik Povjerenstva za PZZ HLK

                    __________ NOD32 6824 (20120124) Informacija __________

                    Ova je poruka provjerena NOD32 antivirusnim sistemom.
                    http://www.nod32.com.hr

                  __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of
virus signature database 6827 (20120125) __________

                  http://www.eset.com