[smartdoctor] Re: FW: Re: KONCESIJE I MI

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Oct 2014 12:48:45 +0200

Svi novi ugovori o zakupu se (po sadašnjem Zakonu) sklapaju na rok od 5 god
maksimalno.
Oko svih ostalih stavki pregovarajate, ako treba konzultirajte prije
potpisivanja odvjetnika i ne potpisujte ako se ne slažete (ugovor  se
potpisuje uz suglasnost  DVIJE strane).

Dana 21. listopada 2014. u 09:18 NADA RADINOVIĆ <