[smartdoctor] Re: FW:

  • From: Ordinacija Gmail <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Jan 2015 19:59:42 +0100

Ja nisam s Ordinacijom baš tamo, ali ako ima potrebu, sjedne u autobus linije 5 i dođe do mene, nema problema ...

Radim parne datume i petkom ujutro, neparne poslijepodne ...

Adresa:
ORDINACIJA OPĆE MEDICINE Leonardo Bressan DR MED
Rijeka, Ivana Žorža bb

Leonardo

From: ljiljanazorcic@xxxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Date: Fri, 16 Jan 2015 18:49:41 +0100

Imam jednu molbu. Moja nečakinja studira u Rijeci i ima već 10 dana temp. do 37,5, ništa je posebno ne boli, popila je Sumamed. Bili je netko od kolega primio i pregledao u ponediljak, živi kod bolnice na Sušaku. Pozdrav