[smartdoctor] Re: FW:

  • From: Draženka Blažević <drazenka.blazevic@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 11 Jul 2015 08:35:01 +0200

Poštovani svi ! Kod nas u Crikvenici je takvih slučajeva "more" . Radim upravo onako kako je napisla kolegice Ercegović. , Sve je bilo do sada uredno plaćeno sa strane HZZO-a ako se upiše kratki orjentacijski pregled, ali od lanjske godine znam da ga možete upisati samo 1 x za jednu dijagnozu, zato pazite kada pišete dg. Mene brine zašto pacijenti koji svakodnevno dolaze kod nas na kt PV-a, ... ma ama baš niti jedan... nisu sa sobom donijeli knjižicu antikaogulantne terapije, ne znaju koliko tbl uzimaju! koliki im je bio prethodni nalaz ? Mislim da je to imati napismeno nama koji ih vidimo jednom ili dva puta jako bitno... Ja svim svojim pacijentima za koje znam da nekamo privremeno odlaze isprintam knjižicu, i upozorim ih da je moraju uzeti sa sobom i pokazati ako budu nešto trebali , ako im se nešto desi...ili im uštimam kontrolu nalaza neposredno pred planirani put , tako da ne opterećuju kolege i ne traže gdje izvršiti kontrolu... .Možda se oni ne jave izabranom dr da ih neće biti neko vrijeme?

Eto toliko, pozdrav ! dr draženka blažević

10.7.2015. u 10:51, Jasna Ercegović je napisao/la:

Koegice, ja bi gospođu primila i izvadila joj pv uz komentar nalaza / ako nije u kontaktu sa svojom dr) i kliknila "kratki orjentacijski pregled") jer se taj dtp može klikati onima koji nisu iz Vaše županije. I plaća se izvan limita. Lp

Dana 10. srpnja 2015. u 09:59 Ljiljana Klarin <ljiljana.klarin@xxxxxxx <mailto:ljiljana.klarin@xxxxxxx>> je napisao/la:

Jutrost sam dobila ovaj mail. Zanima me vaš tav, pogotovo kolega
iz Zagreba

Pozdrav, Ljiljana Klarin

Poštovana!

Vjerojatno ćete se iznenaditi piše Vam e-mail iz Zagreba, gdje sam
na internetu i našla Vašu e-mail adresu.

Radi se o slijedećem, dolazimo iz Zagreba na godišnji odmor u
apartman 18.7., suprug, ja i moja majka.

Razlog pisanja ovog e-maila je slijedeći da mi pomognete na način
da mi objasnite da li se kod Vas u Domu zdravlja vadi krv, odnosno
vrši kontrola PV, jer moja majka pije lijek „Martefarin“ protiv
zgrušavanja krvi koji bi trebala kontrolirati mislim jedno dva
puta tjedno. Jučer je upravo izašla iz bolnice gdje je provela 12
dana, imala je blaži moždani udar, stoga ju ne mogu ostaviti samo,
ona je ok, bez ikakvih oštećenja, znači samo me zanima da li ju
možemo dovesti u dom zdravlja gdje se vrši vađenje krvi odnosno
kontrola tog PV.

Hvala Vam puno na pomoći i očekujem Vaš odgovor.

Ugodan ostatak dana.

Gđa Snježana

Avast logo <http://www.avast.com/>

Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.