[smartdoctor] Re: FW:

  • From: Silvestra <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Jul 2015 20:51:40 +0200

Ali nije moguce uputnicu ispuniti ne prolazi osiguranicima iz drugih zupanija
nista osim kks dks i mislim crp dakle hitne pretrage... Ne znam po kojoj
uputnici bi popratno bilo transportirano....

Poslano s mojeg iPhonea

10.07.2015., u 10:51, Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> napisao:

Koegice, ja bi gospođu primila i izvadila joj pv uz komentar nalaza / ako
nije u kontaktu sa svojom dr) i kliknila "kratki orjentacijski pregled") jer
se taj dtp može klikati onima koji nisu iz Vaše županije. I plaća se izvan
limita. Lp

Dana 10. srpnja 2015. u 09:59 Ljiljana Klarin <ljiljana.klarin@xxxxxxx> je
napisao/la:
Jutrost sam dobila ovaj mail. Zanima me vaš tav, pogotovo kolega iz Zagreba

Pozdrav, Ljiljana Klarin

Poštovana!

Vjerojatno ćete se iznenaditi piše Vam e-mail iz Zagreba, gdje sam na
internetu i našla Vašu e-mail adresu.

Radi se o slijedećem, dolazimo iz Zagreba na godišnji odmor u apartman
18.7., suprug, ja i moja majka.

Razlog pisanja ovog e-maila je slijedeći da mi pomognete na način da mi
objasnite da li se kod Vas u Domu zdravlja vadi krv, odnosno vrši kontrola
PV, jer moja majka pije lijek „Martefarin“ protiv zgrušavanja krvi koji bi
trebala kontrolirati mislim jedno dva puta tjedno. Jučer je upravo izašla iz
bolnice gdje je provela 12 dana, imala je blaži moždani udar, stoga ju ne
mogu ostaviti samo, ona je ok, bez ikakvih oštećenja, znači samo me zanima
da li ju možemo dovesti u dom zdravlja gdje se vrši vađenje krvi odnosno
kontrola tog PV.

Hvala Vam puno na pomoći i očekujem Vaš odgovor.

Ugodan ostatak dana.

Gđa Snježana

Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.