[smartdoctor] Re: FW:

  • From: Vjekoslava Amerl Šakić <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Jul 2015 11:09:22 +0200

moja pacijentica koja troši martefarin i redovno kontrolira pv je dobila
uputnicu za bolnicu (ne sjećam se da li Zadar ili Šibenik), pa će tamo više
puta kontrolirati PV. Pusa

Jutrost sam dobila ovaj mail. Zanima me vaš tav, pogotovo kolega iz Zagreba

Pozdrav, Ljiljana Klarin

Poštovana!

Vjerojatno ćete se iznenaditi piše Vam e-mail iz Zagreba, gdje sam na
internetu i našla Vašu e-mail adresu.

Radi se o slijedećem, dolazimo iz Zagreba na godišnji odmor u apartman
18.7., suprug, ja i moja majka.

Razlog pisanja ovog e-maila je slijedeći da mi pomognete na način da mi
objasnite da li se kod Vas u Domu zdravlja vadi krv, odnosno vrši kontrola
PV, jer moja majka pije lijek „Martefarin“ protiv zgrušavanja krvi koji bi
trebala kontrolirati mislim jedno dva puta tjedno. Jučer je upravo izašla
iz bolnice gdje je provela 12 dana, imala je blaži moždani udar, stoga ju
ne mogu ostaviti samo, ona je ok, bez ikakvih oštećenja, znači samo me
zanima da li ju možemo dovesti u dom zdravlja gdje se vrši vađenje krvi
odnosno kontrola tog PV.

Hvala Vam puno na pomoći i očekujem Vaš odgovor.

Ugodan ostatak dana.

Gđa Snježana

[image: Avast logo] <http://www.avast.com/>

Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.