[smartdoctor] E-naručivanje i Projekt grupne prakse

  • From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 19:18:29 +0200

U subotu, 21.08.12. u Jutarnjem listu ova "crtica" o e-naručivanju, a u
Regionalnom od 21.08.12. o grupnoj praksi.
I to nam je ozbiljan ugovorni "partner" HZZO-e, a onda me zovu telefonom i
pitaju "kaj ste vi doktorice zaboravili potpisati novi Ugovor?"  Koliko
novinskog prostora, pompoznih izjava o ovome, onome !
Glavno da su mi pacijenti smućeni od silne sreće oko e- naručivanja,
dostupnosti...
"Zaboravljam" i dalje potpisati takav ugovor, očekujem nakon telefonskog,
pismenu opomenu,  i moguće sankcije.
Jasminka