[smartdoctor] Re: Dermatoskopija

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Oct 2013 14:39:48 +0200

hvala na korisnoj informaciji..
Dženana
  ----- Original Message -----
  From: dr Danijela Daus Šebeđak
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, October 01, 2013 1:16 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: Dermatoskopija

  Moj dermatoskop košta 6500 kn,dermlite pro II  isti imaju na kožnom odjelu Ob
Slavonski Brod. tečaj na Vinogradskoj je 1000 kn, kamera sa priključkom, je
1800 kn . Bitno je da ima priključak za računalo, jeftinije varijante ga nemaju
, a to je bitno, da možemo evidentirati, jer je bitna pohrana podataka.
Kontakt- g. Domazetović Mladen, 0912542414