[smartdoctor] DUBROVNIK ; ZAKUP i ORGANIZACIJA ČIŠĆENJA OSOBNOG PROSTORA

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Mar 2014 14:20:47 +0200

Poštovani netko  od kolega  možda prije godinu dvije dao na listu iz
Dubrovnika  ili područja oko  Dubrovnika (  mislim da je bila u pitanju
kolegica ) koje  je u svim našim velikim i malim  borbama izvještavala kako
je riješila  čišćenje  osobnih prostorija  ( dakle onih koje koristi ona i
sestra ) kolegica je zakupac  ( vj. koncesionar ) Molim da me kontaktira
ili bilo tko drugi tko ima problem s   spremačicama DZ (  visoko
fakturiranim uslugama  čišćenja) s tim da  u ordinaciji ne provede ni  10
min ! ,  , lijep pozdrav od LJubice!