[smartdoctor] Re: DTP OM105

  • From: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 1 Jun 2014 22:40:26 +0200

Teško da bolja organizacija može pomoći ako imate gužvu, i baš tada uleti
neka prometna, ili kirurg zaglavio u sali... pacijentima tada ne preostaje
nego čekati... A što se tiče apendicitisa vaše djece, za to odgovornost
snosi kirurg koji je pregledao dijete, kako bi to trebalo vezati uz
organizaciju?

Problem je organizacija cjelokupne Hitne medicine.... ne može se sve
svaliti na OHBP, gdje nedostaje liječnika... Hitnu "pretvoriti" u
sanitetski prijevoz, ne osigurati posebna dežurstva obiteljske, a pacijenti
mogu doći na OHBP za bilo šta bez novčane penalizacije... šlag na tortu
dati će turisti, za koji dan...

Neven
Dana 1. 6. 2014. 19:15 osoba "Silvestra Kolega" <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>