[smartdoctor] Re: DOBRO JUTRO

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 07:58:22 +0200

Drage kolege SD županije ,

jedinstvenost i dosljednost  za nas i našu struku je preduvjet za bolje
sutra. Ovog časa drago mi je što sam dio te priče i hvala vam/ nama na
dosljednosti unatoč pritiscima i  radu koji ostvalja malo vremena i snage za
riješavanje "partnerskih " odnosa o kojima svjedočimo svakodnevno.

Ništa se nije promijenilo , unatoč neodlučnosti i racionaliziranju bilo koga
na bilo kojoj funkciji , pokazali ste da mislite svojom glavom i da se naša
pozicija nadam se malim koracima ali ipak sigurno    mijenja .

Slijedeći sastanak KOHOM-a je u srijedu kao i uvijek do sada u prostorima
HLK/HLZ  u 19,30, zajedno sa odvjetnikom . Radujem se zajedničkom druženju

Srdačni pozdravi

Dr Klarić

  _____