[smartdoctor] Re: Centar za uzaludan trud

  • From: Ranka Hoić <ranka.hoic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Jul 2015 22:33:19 +0200

I ja imam problem sa listom,evo Jadranka jedino tvoj mail sam dobila zadnja 3
dana.Ili je kolegama prevruče pa im se ne piše, ili možda nemaju nikakvih
problema,što bi bilo najidealnije?!
Onima koji su uspjeli naći zamjenu želim ugodan odmor,onima drugima snage da
izdrže.Tješite se kad odete u mirovinu radićete kad hoćete,s kim hoćete i
koliko hoćete.
Pozdrav svima od vaše umirovljenice Ranke iz Rijeke.