[smartdoctor] Re: Bolovanje

  • From: renato jeličić <reumato2@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 May 2012 10:22:15 +0200

Imam iskustva sa pacijentom koji je više godina na bolovanju,te mu je prva
kontrolorka nakon trogodišnjeg bolovanja ukinula isto s obrazloženjem da
nakon 3 godine nema pravo na novčanu nadoknadu,ali je gosp. pacijent
ponovo,nakon dvomjesečnog prekida ponovo otvorio bolovanje i već je duže od
3 godine ne radi.
Ali sada ga nova kontrolorka ne dira dok se ne rješi sudski spor/ pacijent
dobio invalidsku mirovinu koju ne može realizirati,jer mu bivša državna
firma nije uplačivala doprinose /.
I  tako mu ja i dalje dajem doznake,sa zebnjomali jer me nešto podsvesno
kopka da bi ja mogao na kraju platiti to njegovo bolovanje,pa molim savjet
kolega kako da se postavim u svom konkretnom slučaju.
Renato2

        Dana 4. svibnja 2012. 07:59 Snježana Šlat <snjezana.slat@xxxxxxxxxxx