[smartdoctor] Re: Baroterapija

  • From: Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Aug 2012 14:59:17 +0200

*Indikacije za liječenje hiperbaričnom oksigenacijom na teret HZZO*
------------------------------

 **

 Indikaciju za liječenje HBOT utvrđuje isključivo doktor specijalist iz
ugovorne bolničke zdravstvene ustanove. Na osnovu specijalističkog nalaza
pacijentima kojima nije neophodno bolničko liječenje uputnicu izdaje
izabrani liječnik primarne zdravstvene zaštite. Uputnica se izdaje za *D:
ambulantno liječenje* - šifra djelatnosti *2200000*. Upućuje se na:
*Poliklinika
za baromedicinu i medicinu rada Oxy*, *uputna dijagnoza na hrvatskom
jeziku* prema
gore navedenim dijagnozama sa *MKB šifrom*, traži se *HBOT* (hiperbarična
oksigenoterapija). Doktor specijalist koji je indicirao uslugu uputnicu
liječnika opće prakse ovjerava na poleđini svojim potpisom, faksimilom i
pečatom svoje zdravstvene ustanove.

 INDIKACIJE

MAKSIMALNI BROJ TRETMANA U SERIJI

INDIKACIJE I. VRSTE

Dekompresijska bolest

do iscrpljenja terapijskog učinka

*Akutno otrovanje s CO ili COHb > 20%, cijanidima, pesticidima, nitritima i
CCl4*

20

*Plinska (zračna) embolija*

10

*Plinska gangrena (klostridijska infekcija)*

10

*Akutne traumatske ishemije (posebno crush i compartment sy)*

40

*Iznenadna gluhoća*

40

*Iznenadna sljepoća vaskularne etiologije*

40

*Disbarična osteonekroza*

2 x 60

*Bellova pareza*

20

*Glaukom otvorenog kuta*

2 x 20

Nakon neuspješnog liječenja drugim met. najmanje 3 mjeseca
 Kronični refraktorni osteomijelitis

2 x 60

INDIKACIJE II. VRSTE

Prema kriterijima i procjeni kliničara

*Dijabetičko stopalo i dijabetička gangrena*(gradus 2 po Wagneru) uz TCpO2
u normobaričnim uvjetima a po potrebi i na 2.5 bara; *druge rane koje sporo
zacjeljuju, trofički i ishemijski ulkusi*

2 x 30

*Ugroženi kožni režnjevi, smrzotine, druge subakutne ishemije*

30

Ukoliko ne postoji mogućnost transfuzije

*Anemija zbog akutnog teškog iskrvarenja*

20

Nekrotizirajuće i anaerobne infekcije

30
 Radionekroza tkiva