[smartdoctor] Apel mladog oca

  • From: "bari sita" <bari.nikola.sita@xxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 19:41:17 +0200

I ovo je strašno..

Apel mladog oca kojega ne smijete ignorirati: 'Dragi ljudi, molim vas za
pomoć! Vratite nam našu Leu

.         Autor: Iva Međugorac

.         Datum: petak, 17. listopada 2014. u 16:28

.

Centar mi je suprugu s djetetom odveo u dom jer nemam uvjete za njih. Tako
je centar izjavio. Premda sam sve uvjete nabavio - robicu, higijenu, pelene,
maramice i sve što ide za bebu. Autosjedalicu, krevetić..

Pismo mladog oca Ante Petričevića koje prenosimo u cijelosti objavio je
Braniteljski portal uz apel da mu je potrebna pomoć.

Molim vas dragi ljudi za pomoć. Vratite nam našu Leu! Apel!

Ja sam mladi tata, imam 27 godina. Ja i supruga imamo malu curicu - Leu,
staru nekoliko dana. Centar mi je suprugu s djetetom odveo u dom jer nemam
uvjete za njih. Tako je centar izjavio. Premda sam sve uvjete nabavio -
robicu, higijenu, pelene, maramice i sve što ide za bebu. Autosjedalicu,
krevetić...

Supruga je otišla s bebom u dom jer da nije otišla, beba bi išla na
posvajanje. Pored toga svega traže mi i da nabavim ogrijev i da se zaposlim.
Pošten, vrijedan, iskren, marljiv, nisam pušač, nisam alkoholičar. Tražio
sam posao svugdje mjesecima, ali uzalud, sve popunjeno.

Stoga vas molim ako itko ima potrebu za KONOBARA, POMOĆNOG PEKARA,
DOSTAVLJAČA "B" kat. ili bilo što drugo da mi pomogne ponuditi posao kako bi
vratio svoju obitelj. Molim vas da mi pomognete, jako mi nedostaje moja
obitelj, po rođenju bebe odmah su mi suprugu i bebu odveli iz bolnice u dom.
Onda shvaćate u kakvoj sam tuzi i boli svaki dan, užasno mi nedostaju,
uplakan sam, žalostan, doživio sam slom, šok. Od tuge ne jedem, ne pijem...
Ne spavam. Stalno su mi u mislima, odveli su ih van Vinkovaca. Zato ako
netko ima razumijevanja, molim vas, tata male bebe Leje da mi pomognete da
dođem do posla kako bi vratio svoju obitelj, molim vas. Vi ste mi sve, nadam
SE i SPAS. Živim u Mirkovcima, moj kontakt broj 091/560-0340. Imam nadu i
vjeru u vas kad su me već institucije iznevjerile. Mali ljudi uvijek pomognu
malom čovjeku. Samo želim vratiti svoju obitelj i boriti se za njih. Molim
vas za pomoć. Antun Petričević - Puno pozdrava svima. -