[smartdoctor] Alisa u zemlji čudesa

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Oct 2013 11:25:26 +0200

Dragi kolegice i kolege,

Prilikom izabiranja "kohom logotipa"(a bilo je burno kao i sve ostalo kod
nas) "pilila" sam o obaveznom srcu u njemu.Smatrala sam da je pored britkog
uma to naša NAJVAŽNIJA karakteristika jer smo se mi iznjedrili na sasvim
drugačiji način od svih ostalih udruga i asocijacija.Tog srca više nema(a na
zatvorenim vratima skupštine su se u to uvjerile kolege sa trajnim nalozima
koji plačaju članarinu od prvih dana (jer im je tako savjetovao KoHOM).To su
kolege,naši veliki prijatelji, koji su  ŽIVJELI KoHOM  u svojim domovima i
ordinacijama,budili se i išli na počinak s njime -jer nam je to tada bila
nasušna potreba.Kroz toliko dugih,"krvavih" godina,ne znati tko je tvoj
najveći prijatelj i prema kome imaš MORALNU obavezu do kraja života -je
pomanjkanje mudrosti uz još nešto puno gore.

Morena,bila si strahovito uzrujana kada te umornu od putovanja i "akcije"
"nije čekao" stol za večeru na jednom kongresu(potpuno opravdano) nakon
svega što si učinila za taj događaj .kao i za stotine drugih.Zamisli samo
kako se osjećaju "stari borci" kada su im pred nosom zatvorena vrata KoHOM
skupštine(uz uredno plaćanu članarinu svih godina postojanja) ?A  uz
to-nesmetano su ušli i "agitirali" oni koji je ne plaćaju godinama(već
prigodno),te oni koji godinama ne dolaze,iako uredno pozivani, na niti jedan
sastanak svojih podružnica..Statutarno omogućeno,moralno? ,naravno upitno.To
je hipotetsko pitanje i ne očekujem odgovor niti namjeravam komentirati više
tvoja izlaganja.Uz to ima na stotine mailova u kojima tokom povijesti
kohomiranja. pozivaš na oštru akciju i kritiziraš one koji je ne poduzimaju,
te izjavljuješ da smo valjda svjesni da jedino na taj način ZAISTA utječemo
na događaje ,a ne bavimo se kozmetikom.Sada si spremna zadovoljiti se"
kucanjem" na vrata user friendly haze.Onog istog haze koji je neki dan u HLK
zaključio   da JE UTVRĐENO kako nepotpisnici  rade značajno manje DTP-a ;a
sve je popratio podacima za mjesec svibanj u kojem  je nepotpisnicima
fizički onemogučio bilježenje DTP-a.To nema veze sa sazrijevanjem.Također ne
namjeravam razvlačiti tu temu.

Hipokrat?Broj upletenih  nažalost identificira događaj sa čitavim PZZ-om
..Potencijalni Hipokrat u vodstvu udruge kompromitira cijelu udrugu..Ne
govorimo o potrebi edukacije i relicenciranja.već o "kuhinjama i
biciklima"-kako je izjavila Škaričić u tv emisiji.

"Ništa ljudsko nije mi strano" i "svi smo krvavi ispod kože" su  potpuno
realne izreke i dobro opisuju stvarnost,samo ..izabrani reprezentiraju sve
nas.

Desetine kolega je pitalo-zašto zadržavate neugodne informacije za sebe?One
dovode do toga da mi ustvari ništa ne znamo.

Odgovor je-zato jer se kontinuirano ubijaju glasnici loših vijesti

.Najiskrenije pitanje io-u.Jesmo li mi slučajno "taoci" .nekog "putra na
glavi"?Govorim o "kuhinjama i biciklima"?

Isto kao i dvije ponuđene ostavke  potpredsjednika komore izjavljene pred
punom dvoranom KoHOM  skupštine  . koje apsolutno nitko iz komore ne
potvrđuje.-izaći će na vidjelo.Puno je elegantnijih načina koji čuvaju čast
PZZ-a.

Izlazim iz udruge "koja nema moje povjerenje jer je izgubila srce".Plaćajući
odvjetnika 90 000,00 kuna koji je POTVRDIO zagarantirane,financijski
sigurne,stare  ugovore do 2021.godine, a  izabravši nove ,financijski
potpuno nesigurne. te tako propustivši mogućnost borbe  i za druge
krucijalne interese PZZ-a. poljuljala je moje povjerenje i u druge organe.

Molim io da me ispiše iz KoHOM-a sa danom skupštine bez obzira na plaćenu
članarinu.Hvala.
Ida

P.S.Kad se čvrsto zagrlimo i izljubimo na susretima diljem zemlje znam da je
vrijedilo.Malo izlizano.ali bilo je časno živjeti s Vama.