[smartdoctor] Re: Ako...

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 1 Oct 2013 21:32:24 +0200

Željka/a i ja sm Želka/ ti  si za moj "energetski klub".Medicinari su
uglavnom individualisti,"štreberi"isamodopadni/egoisti/.
"Otkačenih",koji promišljaju, nas ima u najboljem slućaju 10%.

Dana 30. rujna 2013. 14:45 Zeljka Peranovic <zeljka@xxxxxxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević