[slikom] zanimljivo - demonstracija Anreadera na stranici Alfanum

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jan 2014 22:04:45 +0100

Cujte i pocujte!
Malopre sam na adresi:
http://alfanum.co.rs/index.php/sr/demonstracija/demonstracija-tts

isprobao sve glasove i verzije Anreader-a. Tu postoji polje za unos gde se moze
napisati tekst po zelji a onda dati komanda da se on izgovori. Tako da mozete
do mile volje uporedjivati i isprobavati sve sinteze.

Ne znam zasto, ali na Alfanum-ovoj stranici nijedan glas meni ne prija previse.
Stavise, i Marija, koju na mom racunaru slusam svakog dana sa zadovoljstvom i
ciji mi se glas mnogo dopada, na prezentaciji proizvodjaca zvuci znatno
neprijatnije. Moj je ukus ovaj: prvo mesto Marija, dosta iza Sneza a potom
ostali.

Srdacno,

Lorijan