[slikom] zaista nije u redu

  • From: "Dusan Zoric" <dusanzoric@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Feb 2011 20:27:10 +0100

ovo cu reci pa neka se ljute moderatori ali ova lista koju nazivamo slikom,
koja pomaze clanovima, zasto ako vec pomaze se clanovima, ako se pomaze bilo
sta, ja nijednu pomoc sa ove liste nisam dobio, interesuje me jedna stvar,
zasto se clanovi ponasaju tako kako se ponasaju, jer, sta god sam pitao za
racunare, sta god me zanimalo nikada nisam dobio odgovor, zasto sam clan ove
liste, onda izvolite odjavite me, ja ne zelim da budem clan liste koja mi ne
pomaze, mozda nekima i pomazete, ali imate vi svoje miljenike, da nije mog
drugara petrovic zorana koji je clan liste, ne bi niko pomogao, lepo sam poslao
danas mail sa pitanjem, zasto niko nije ni beknuo, znaci zelim odjavu sa liste,
kako znate i umete, a pomazite se medjusobno, ako iko moze da sazna, mogu da
saznam od prijatelja za racunare, sve, izvolite, odjavite me dobrovoljno se
odjavljujem.