[slikom] zahtev potvrde citanja poruke

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2007 21:42:05 +0200

Zdravo svima!
Trazio sam u Outlooku komandu iz subjekta, ali nigde je nisam nasao.Jedino sto
sam pronasao je opcija da se zahteva za svaku poslatu poruku potvrda o citanju.
Medjutim, meni treba za pojedinacne, a ne za sve poruke.
Trazeci ovu komandu primetio sam nesto sto mi se cini da nije normalno. Naime,
kad se nalazim u poruci koju pisem i sa alt otvorim izbornik i sa strelicom
nadesno idem po listama, kad stignem na "formatiraj" izbaci me nazad u telu
poruke.
U ostalim programima kad stignem do kraja, prebaci me na prvu listu, tj. file.
Najlepse molim za objasnjenje.
Lorijan