[slikom] Re: zaglavlje u wordu

  • From: Davor Kopcic <dkopcic@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Sep 2005 08:26:00 +0200

Nikola,
Ako sam te dobro razumio, radi se o Headeru.
Stvar je jednostavna, otidji na View, pa ne=9Ato ni=9Ee ima=9A Header i=20
Footer. Napises sto zelis, npr. broj stranice ili slicno. Kada se gotov,=20
opet ides u View i iskljucis Header i Footer opciju. To te opet vraca=20
natrag u tekst i rijesio si problem.

Pozdrav svima,
Davor