[slikom] za Dragana Lazica

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Sep 2005 09:22:02 +0200

Izvinjavam se clanovima liste sto ovu privatnu poruku saljem preko liste. Ovo
cinim jer nemam Draganovu privatnu adresu.
Dobar dan Dragane! Zelim da vam ovim putem zahvalim na pozdravu koji ste mi
uputili preko radija. Prijatno ste me iznenadili. Ja sam pokusao da pronadjem
vasu adresu, ali, posto nisam uspeo, odlucio sam da vam ovu poruku posaljem na
slikomovu listu. Moja adresa je: lorijanp@xxxxxxxxxxx, pa, ako zelite mozete da
mi se javite i da se dopisujemo. Prijateljski pozdrav, Lorijan