[slikom] Re: za Dalibora

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 16:39:50 +0200

Lijep pozdrav svima!

Veki koji je mail mozes vidjeti tako da odes u propertis poruke ,upalis jaws
cursor i strelicom se spustis dolje. Na neku poruku mozes odgovoriti i tako
da se pozicioniras na nju izvana i pritisnes kombinaciju tipki control + r i
tada ces se odmah naci u edit polju , to jest polju za pisanje ,a mail na
koji odgovaras i naslov ce biti vec napisani. Jedino ce ispred subjecta biti
skracenica re sto dolazi od request. Ako se pomaknes pomocu shift + tab do
opcije to ,moci ces procitati na koju adresu odgovaras. Nadam se da sam ti
donekle pomogao.

Petar

P.S. spusti se ispod moje poruke i tu ces isto tako moci procitati od koga
je orginalna poruka na koju ja sada odgovaram dosla. Jedino sto sve ove
poruke idu na listu slikom sto je i jasno s obzirom da u ovom trenutku ne
komuniciramo direktno vec preko nje