[slikom] youtube - pitanje

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 May 2014 23:40:12 +0200

Postovanje citaocima ove poruke.
   Da li zbog mog elementarnog ne znanja, ili karakteristika NVDA govorne
podrske, desava mi se da internet mnogo detaljnije, I preglednije koristim nego
dok sam koristio Jaws.
   To se pre svega odnosi na stranice, gde je grafika bila naglasena.
   Takav je slucaj I sa you tube aplikacijom.
   Gotovo da nema detalja koji me zanima ada mi nije pristupacan, bez obzira na
grafiku, koju NVDA uredno prijavljuje.u smislu slicica.
   Pored ostalog sada mi je dostupan I detalj o tome koliko je neki snimak imao
prikaza, sto sa Jaws aplikacijom nisam uspeo da saznam.
   Toliko o tome.
   Ono sto bih zamolio nekog ko ima dobru volju da mi o tome nesto napise, tice
se precica koje se mogu koristiti u you tubu, ako ih uoste ima.
   Zanima me pre svega one koje se ticu utisavanja I pojacavanja zvuka, zatim
trenutni stop, ili pauza, I ako postoji I ona za tzv. premotavanje snimka.
   Razume se bio bih zahvalan, I za neke druge, koje bi olaksale koriscenje ove
aplikacije.
   Ostajem zahvalan svima, koji budu konstruktivnouzeli ucesce na ovu temu.
---
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast!
antivirusna za¹tita.