[slikom] Re: windows 10 i skajp

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Dec 2015 23:31:58 +0100

Zdravo Drago, pozdrav svima,

Već sam pisao kako imam problema sa Windows 10. Ipak u njemu najmanje
sa Skype. Koristim Freedom Scientific skripte. Uvijek kada se piše na temu
skripti, treba napisati koje skripte? JAWS za Skype ima dvije verzije
skripti. One koje se instaliraju zajedno sa JAWS-om i treba ih zvati
originalne ili Freedom Scientific i one koje je uradio Dug Lee i koje su
duže vrijeme dostupne, za mnoge i bolje jer imaju više opcija. Zanimljivo
da sam Skype ima dosta svojih prečica koje rade bez bilo kojih skripti, pa
ih je možda dobro naučiti, posebno za one koji koriste NVDA. U jednom nešto
dužem tekstu sam pisao o tom objašnjavajući glavni meni u programu Skype.
To objašnjenje zajedno sa prečicama se može pročitati na linku:
http://www.edu.slikom.info/pzkr.html#pzkr542

Pozdrav, Gradimir