[slikom] Re: video bim i mobilni

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Apr 2007 21:23:18 +0200

U teoriji je moguce, ako recimo projektor ima bluetooth adapter i ako je
moguca mrezna veza izmedju mobilnog i projektora.
U praksi, ako uzmemo u obzir da je rezolucija slika na telefonima
katastrofalna u odnosu na rezolucije slike na kompjuterima, na projiciranoj
slici na platnu ce se vidjeti tocke velicine ljudskih glava ili cak vece, i
nece biti nimalo ugodna za gledanje.
Regards
ICQ: #274696026