[slikom] uskogrudost

  • From: "Veki" <zumbul@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Aug 2004 20:01:05 +0200

Zdravo svima
Zvonko, ove ovolike reakcije je izazvala knjiga koju sam ja rado poslala svima
koji to zele. Problem je valjda bio sto se neki cijenjeni listeri nisu obratili
na moju privatnu adresu nego preko liste. Nebi vise o tome trebali ni da
polemisemo. Neki su knjigu trazili na listu, a neki na moj privatni email i to
je sve. U subjektu poruke se vidi o cemu se radi i svi koji ne zele to da
citaju mogu da izbrisu. Ne znam u cemu je problem? Jedino sto znam je da cu se
truditi da ne opterecujem listu sa svim i svacim, a knjiga koju sam ponudila se
ne moze nazvati sve i svasta. Ja se izvinjavam zbog malo opsirnije poruke.
Svima veliki pozdrav i sve najbolje.