[slikom] Re: ureðaji za snimanje

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jan 2008 23:02:09 +0100

Pozdrav Nikoli i svim ostalim posetiocima liste.
   Svojevremeno sam objavio tekst o uredjaju za digitalno snimanje, na bazi
fles memorije, koju je proizvela kompanija "Roland".
   Nikola ako si zainteresovan mogu ti ga poslati pa proceni koliko
zadovoljava ono sto tebi odgovara.
   Iz ovoga sto si napisao, mislim da je prava stvar za tebe, i ostale koje
to zanima.
   Misljenje na temu.