[slikom] ukljucivanje i iskljucivanje zvuka na racunaru

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Dec 2015 10:50:27 +0100

dejane, Iznad funkcijskih tastera 5, 6, 7,8, na mojoj tastaturi nalazi se
grupa od sedam tastera dugmatskih s tim ¹to je èetvrti, sa bilo koje strane
da broji¹ ne¹to razlièitiji, i ima crtu po sredini, koji je zapravo taster
gornjom polovinom za pojaèavanje, a donjom za uti¹avanje zvuka.
Odmah do njega sa leve strane, jeste dugmasti taster, èijim pritiskom
naizmenièno ukljuèuje¹ ili iskljuèuje¹ zvuk.
pretpostavljam, da oni koji vide, verovatno iskljuèuju zvuk na tom
tasteru.
ne znam da li koristimo istu tastaturu, ali ako ima¹ tastere iznad
funkcijskih, probaj ovo ¹to sam napisao mo¾da dobije¹ ¾eljeni rezultat.
Sreæno!