[slikom] Re: uga ekstenzija

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Mar 2007 11:50:36 +0100

Znas kako, obzirom da se radi o slici sumnjam da je neko skenirao tekst kao
sliku ajd posalji mi to pa da ja probam to da iscupam nekako.
p. s. videci ljudi cesto to rade jer im je kako sam cuo lakse da citaju
tekst sa slike...
Takva slika se otvori u fine readeru odes na opciju read i on bi trebao da
izvuce sav tekst.