[slikom] čudan problem spc-om

  • From: "Milan dj" <milandj89@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jan 2014 11:55:32 +0100

Pozdrav svima!
Čudan problem s kojim se nisam susreo je sledeći.

Na desktop računaru imam instaliran win 7 ultimate 32 bit I evo o čemu se
radi.

Kad upalim komp, izbaci sledeće:

Boot from cd dvd I onda izbaci kao rid disk eror press ctrl alt delete to
restart.

Kad stisnem navedene tastere restartuje se I opet se pojavi gore navedeno.

U biosu sam probo da isključim boot sac d-a I da stavim na hdd I opet isto.

E sad treću varijantu sam probo da pre nego što sam boot isključio ubacim
disk za instalaciju sedmice I izbacivalo je sledeće:

Windows is loading files I posle nekoliko trenutaka Microsoft corporation.

Samo da napomenem da je to disk s onim talking instalationom I što je još
čudno nije pokrenuo nvda.

Probo sam I na laptopu da vidim jel do cd-a I na laptopu ga pokrene bez
problema.

Trenutno je došao komp sebi radi normalno sve do jednom kad se opet nepojavi
navedeni problem.

To mi se isto desilo pre 2 meseca.

Da li je možda do sistema ili do hdd-a?