[slikom] trojan horse

  • From: "demir" <demir.beocin@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Jun 2008 10:47:53 +0200

     29. juni 2002. - 29. juni 2008. Sest godina postojanja mailing liste
"SliKom"Pozdrav svima, od juce mi je windows poceo prijavljivati ovu poruku:
System Error!
Attention, adem! Some dangerous trojan horses detected in your system.
Microsoft Windows XP files
corrupted.
This may lead to the destruction of important files in  C:\WINDOWS. Download
protection software now!
Click OK to download the antispyware. (Recommended)
Yes No
to mi prijavljuje kada odem u c ili d particiju i kad kliknem na neki folder
unutar tih particija, da li neko zna zasto to i kako mi to prijavljuje?
ja sam pokusao sa avastom da izskeniram ceo windows i nije mi nasao nista
pokusao sam takodje i sa trojan remover-om, ali ni on mi nista ne prijavljuje.
pozdrav
Demir ajvazi
msn: demir_zmaj@xxxxxxxxxxx
skype:demir-2007