[slikom] Re: tekst u Morze

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Nov 2007 17:10:15 +0100

   Zdravo svima!
   Kad Gradimir pomenu ovaj program, ja već duže vreme imam program CWPlayer
koji može da pretvara tekst u morze. Ali to nije njegova primarna uloga: on
služi kao pomoć u učenju Morzeovog koda. Kada se otvori, postoji edit polje
u kome se svako upisano slovo automatski pretvara u odgovarajući znak
Morzeovog koda i reprodukuje se. Kad se krećete tabom naićićete na "radio
buttons" koji vam nude: "abreviations", ili skraćenice, za englesko govorno
područje (ne bavim se radioamaterstvom pa ću možda pogrešiti, moguće je da
su ovo i internacionalne skraćenice), kviz, u kome podesite vremenski
interval u kome će vam program reprodukovati znakove u Morzeovom kodu a vi
pogađati koji su pa na kraju dobiti procenat tačnih odgovora, listu znakova,
koji su obeleženi znacima - i . (crta i tačka) gde je znak - (crta) pisani
znak za dugi signal a . (tačka) za kratki.
   U help meniju postoji i mala knjižica sa lekcijama, u kojima se
preporučuje kako je najlakše učiti Morzeov kod.
   Ne znam gde može da se nađe, ali ako nekome treba neka se javi na
private. Neka mi ne zamere stručniji od mene u ovome ako sam se eventualno
pogrešno izrazio govoreći o ovom programu.
   Pozdrav!
          Miloš Pržić