[slikom] Re: submeni

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Apr 2007 21:27:43 +0200

Zdravo svima, pozdrav Gradimire!
Molim da mi objasnite cemu sluzi komanda insert + minus na numerickoj
tastaturi, za razliku kada se pritisne i kontrol.
I malo mi pojasnite kakve komande jos postoje u vezi sa jaws i pc kursorom i
kako se one izvrsavaju i cemu sluze.
Lorijan
Od: "Saska i Marko Mirkovic" <mirmarko@xxxxxxxx>
Tema: [slikom] submeni

Cao svima,
ovo mi se vec jednom desilo, ali sam zaboravio kako da ga resim. Kada setam
po meniu i kada naidjem na prvi submeni tu mi se kretanje zavrsava i ,
odnosno mogu da se setam samo po sumeniju. Znam da postoji komanda kako bi
se to iskljucilo, ali ne mogu da je pronadjem. Ako neko zna bio bi mu veoma
zahvalan.
Marko

http://www.eset.com