[slikom] sto se tice application tastera mozes i levi shift + f 10 a mozes i desni shift + f 10

  • From: "Stevan Kunst" <stevankunst759@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Aug 2015 20:28:42 +0200

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] Im
Auftrag von Nikola Zekic
Gesendet: Dienstag, 11. August 2015 18:32
An: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Betreff: [slikom] Pitanje

Pozdrav, ljudi,
Nisam se javljao od zadnjeg kamenog doba, a to je zato što moj stari računar
nije htio da sarađuje sa mnom. Kupio sam novi, podesio email client i evo
me. E sad, imam neka pitanja vezana za računar i windows 8.1 koji koristim.

Prvo i prvo, kupio sam neki Dellov kompjuter, odličan, dosta jak. Jedina mu
je mana što nema applications taster na tastaturi. Interesuje me kojim
tasterima on može da se zamijeni. Znam za desni klik, ali ako miš nije dobro
pozicioniran, a ja pritisnem desni klik, on me pošalje tamo negdje u vražju
mater.

Drugo, ef tasteri se ne ponašaju kako bi trebalo. F2 i f3 smanjuju i
pojačavaju zvuk, a nijedna prečica sa f tasterima osim alt+f4 neće da radi.
Gdje bi to moglo da se podesi, pitam ja vas i molim najljubaznije da mi
kažete.

Hmmmmm, mislim da bi to bilo to za sad. Ah, ne, ima li neki dodatak kojim
bih mogao proklete ribbone da vratim u drevne menije, jer mi je lakše da se
njima koristim. Srdačno,

Nikola

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom