[slikom] Re: stampanje!

  • From: "Zvonko Mijokovic" <Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Jun 2005 10:50:23 +0200

Zdravo Davide! Pozdrav ostalima sa liste! Printer mi je brether laserski, a
poruka je na skroz zafrknutom tehnickom njemackom i mogla bi da se prevede
nesto kao, da je stavljeno ogranicenje vremena, pa ako zelim da nastavim,
treba da uradim djavo ga sam znao sta ne bih uopste znao napamet  sta mi
kaze. Ja bih jednostavno zelio, da stampanje nastavim tamo gdje je
prekinuto, dakle od strane a, do strane be. Srdacno Zvonko.