[slikom] Re: sta slepe osobe vise koriste word ili notepad

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Jan 2014 23:18:13 +0100

    Zdravo dobrinko, pozdrav svima,

    Tvoj odgovor je dobar, ja bih ga malo proširio. I danas možemo sresti
na nekim programerskim listama da početnici pitaju: koji editor da koriste
za kreiranje HTML dokumenata? I onda neko ali sasvim ozbilno odgovori:
NotePad.
    Svi na računarima imamo nekoliko programa za obradu teksta. Prema
mogućnostima a ja bih rekao i prema potrebama ja bih poredao ovako:
1. NotePad. Obrada *.txt dokumenata.
2. HJPad. Obrada *.txt i *.RTF dokumenata. Ovaj program se instalira tokom
instalacije JAWS-a i odličan je za učenje obrade teksta.
3. WordPad. Nije što i Word ali i te kako može da ga zamjeni. Dokumenti:
*.TXT, *.RTF *.DOC
4. Word kao dio Office paketa. Svakako može zamjeniti sva ova tri predhodna
programa, može snimiti *.TXT, *.RTF, *.DOC, *.HTML i još neke dokumente.
Nikako ne treba zaboraviti *.DOT dokument kao uzorke koji se često koriste.
Novije verzije Word-a, počevši od verzije 2007, snimaju *.DOCX a od verzije
2010 i *.PDF dokumente.
    Moja lična preporuka proći školu kroz sve ove programe, instruktorima
preporučujem da obavezno svoje učenike nauče da koriste i HJPad, više nego
zgodan program za učenje.

    Pozdrav, Gradimir