[slikom] sportland

  • From: Aleksandar Đurić <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Aug 2004 10:03:05 +0200

Razmatrajuæi web portal coollist.com do¹ao sam do zakljuèka da tu lista
sportland ne mo¾e da opstane. Zato se izvinjavam svima zainteresovanima, i
obeæavam listu na freelists, iako mi je tamo nisu dozvolili jer su rekli da
lista nije pogodna za otvaranje kod njih, iz prostog razloga ¹to se oni bave
samo tehnologijama. Ha. Ja æu slagati u opisu liste da se radi o listi koja se
bavi otkriæem govornih sinteza za bugarski jezik, a na srpskom æu napisati
istinu. Koliko su puta ameri nas slagali vreme je da i mi njih jednom sla¾emo.
puno pozdrva i ako ne bude moglo naæu nekog okatog za yahoogroups.