[slikom] specifi folder slikom

  • From: "Nenad Simic" <siman@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Sep 2005 14:19:28 +0200

Napravio sam specifi folder slikom iali mi u njega stižu samo gradimirove i
violetine poruke a ostale i dalje stižu u inboks. Takođe kada sam hteo da
prebacim iz inboksa u slikom folder po kriterijumu adrese slikoma prebacile
su mi se samo gradimirove i violetine poruke. Da li neko zna u čemu je caka.
Puno pozdrava