[slikom] specifi folder

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Mar 2006 15:00:57 +0200

Napravila sam specifi folder u autlok ekspresu. Sve je ok. Namenila sam ga za
privatne poruke, posto nesto nece sa adresama mailing lista. Kada sam konacno
razvrstala sve, desio se jedan problem. LJude cije adrese imam privatno , a sa
kojim su adresama takodje na listama, nasli su se u folderu namenjenom za moje
privatne poruke. Na primer: neko sa liste sa kim se ja dopisujem posalje poruku
nha slikom. Ona onda umesto u inboks, gde idu sve poruke sa lista u opste,
stigne u folder za privatne poruke.
Dakle kako ovo prevazici i da li se ikako moze napraviti specifi folder za
liste? Nesto mi nije islo, probala sam vise puta Sa  druge strane, sa privatnim
porukama sam uspela iz prve.
pozz
Aleks